helgens händelser

Cha bloggen!
Jag är i Jeppis nu, som kanske dom flesta redan vet.
Tänkte berätta lite kort om vad jag gjort den här helgen.
Trots all pms som bråkar med mig just nu, så har helgen varit bra.
Kom just på att pms lätt botas med godis. ;)
-
Jo, så att säga!
Igår var jag och Rippa på långpromenad, vi promenerade till Mässkär
över isen. Det var otroligt fint, och solen lyste. Men det blåste sketa hårt.
Annars var det najs.
-
Idag har vi varit på en bröllopsmässa här i stan. Kan ju godkänna att det
inte fanns så värst mycke å se där. Men ändå lite trevligt. :)
å nu blire varma mackor! mums!
Sen får man se vad kvällen har att bjuda på. :)
-
Och nångång i veckan måste jag fara och kolla in det lilla knytet som Robba och Jennie fått.
En liten pojke! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?