Yummie Yummie ;)

Ja, jag måste bara säga en sak. Vi for ett gäng tjejer ikväll och åt på Thai Dan Sai, i Pajala.
Riktigt skoj och ha en sån kväll ibland. Man träffas ju alla allt för sällan. Så det är bara kul
att sitta å snacka.
Jag som inte alls är så förtjust i ris, och jag har varit väldigt skeptisk till sån här mat.
Men nu testade jag friterad kyckling med ris och en sötsur så. Och det var så fruktansvärt gott! :D
Det där ska jag minsann testa fler gånger, och nästa gång ska jag ta med mig Rippa dit.
Har tänkt fara flera gånger, sååå!
.
.
På tal om nå helt annat så har jag såååån otrolig lust att fara redan imorgon till Jeppis.
Är ju ledig fredag. Men nej, det kommer inte hända! Jag kommer ju ändå att vara där
hela nästa vecka, så nå kan jag vänta till fredag. LÄTT!
Bort från dom tankarna.
För jag har just suttit och pluggat till svenska provet. Hoppas verkligen att det går vägen!!!
-
GONATT! ♥
Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nog låter det som att du klarar dig till imorgon på dan :D HAhah :D

2011-03-03 / 09:40:21     URL: http://sankko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?