tjenis!

Jag saknar min Rippa sååå sketans mycket nu!!!
Fattar inte hur jag ska klara av att vänta två veckor tills jag får träffa
honom igen! :(
hmm, och ni som aldrig har varit tillsammans med någon, eller tänker
att: vadå, två veckor är väl ingenting?!? Ni kan ta och kasta
era tankar i soptunnan direkt. För två veckor utan sitt hjärta, är läääänge!
Och jo, jag har en gång varit utan han i 6 veckor. Det är överdrivet!
MEEEN, det är bara å kämpa på två veckor i pisskolan!
Och nu låter jag helt deppig, det är jag inte.
Jag vill bara ha min älskade hos mig.
Nåjo, skit i det!
Jag vet att det inte är så värst intressant att läsa
såna här inlägg. Meeen, det är min blogg, så jag skriver det jag känner för.
Ni måste inte läsa, om ni inte vill. :b Så att säga. ;)
-
Förutom att jag har saknat Rippa idag, så har jag varit till skolan en sväng.
Sen när jag kom hem så drog jag till slalombacken med Marianne.
Det var så otroligt härligt vårväder idag. Såå skönt att vara ute då. :)
Åkte nästan bara i skogen, jag som aldrig annars har gillat att åka där, tyckte
att det var super skoj! Kommer nog börja åka mestadels där nu. :D haha!
Även om jag flög en gång, rätt så ordentligt, så kunde jag ändå inte sluta åka där. :b
heh.
nu ska jag göra annat!
.
Den här låten tycker jag är rätt bra! :b
men de är bara vad jag tycker! Rätt så skön bara :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?