Söndag !

Nej, det är inte underbara söndag.
Jag gillar inte söndagar när Rippa åker hem. :(
Tur det inte är så länge kvar tills man slipper åka
fram och tillbaka var och varannan helg. Är ganska less på det om jag får säga!
Har gjort en massa roliga saker tillsammans med älskling ihelg.
Igår var vi och åkte slalom en sväng till Palovaara. Och på kvällen
var det en del andra små fix. Jej! Som tex. planera ett Ikea kök.
Tålamodsprövande är nog det rätta ordet. Det var faktiskt
lite små jobbigt. Men ändå äre ju lite kul när man får fixa det som man vill ha det.
För er som har missat så ska jag och Rippa bygga ett parhus åt oss, i Sandsund.
Riktigt skojigt! :)
Men det kommer väl att krävas en hel del. Sånt är livet. :b
Bara köra, bara chilla! Jalla kompis, jalla! :D
-
Nu så ligger jag och latar mig, kollar på lite program.
Åså ska jag snart fara ner å se om jag hittar nå gott å tröstäta.
Sen fortsätta lata mig. :p
-
.
Kanske man inte ser så bra vem det här är, men dom som tycker han är snygg vet ju :p
åså står det på bilden för er andra. :D tsssssss!
Slarvgöra!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: HAahha sluta nu och mobba oss! Vi kör iaf lagligt! :D Men ni hann ju före oss! :(

Ps. Bättre sent än aldrig med ett svar. Ds.

2011-03-15 / 10:56:07     URL: http://sankko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?