Skoj!

Och så kom det här på tal igen, det här med Jeppis.
hooohoojaajaa! Nä nu ska jag ta mig i kragen.
Det är ju simningsdag idag, så vad gnäller jag över?
Jag kan ju inte missa värsta träningen heller.
Över min döda kropp!
JEPPIS BLIR DET IMORGON!
Jeppis springer nog inte iväg ändå. Jag hinner dit!
PUNKT SLUT!!!!!
haha vad skoj!
.
Idag fick jag i af ett paket från H&M, det piggar alltid upp
vardagen lite grann. Sååå!
Ikväll ska jag simma, packa väskan och njuta av att
jag gjort bort svenska provet!
-
PuSsHeJ! :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: JOhoduu ;) De blir vid 9 tiden imorgon för oss! Vi synes i Jeppis :D HAHA

2011-03-03 / 23:16:49     URL: http://sankko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?