hoppedojj!

Yees, lugna puckar!
Så härligt att äntligen fått göra bort en redovisning som
man gått runt och oroat sig för i flera veckor.
Skönt att slippa tänka på den nu. Bara köra, jalla jalla!
Snart ska jag fara och laga mat, och ikväll blir det jobb
och efter det gymnastik. (ifall jag orkar, måste nämligen promenera till jobbet ikväll så.)
Nä, men nå orkar jag säkert. Det är bara latheten som talar! haha.
Latheten ska jag försöka övervinna idag! :D
Ahja, efter gymnastiken ska jag i allafall se om Marianne vill hitta på någe.
Kanske kolla Mean Girls 2, som jag laddar ner right now!
-
-
ooj, tog en paus mitt i bloggande och började läsa lite andra bloggar.
Och ser att klockan har gått allt för fort. 
Så nu måste jag skynda mig till köket och slå på plattorna och fixa käk.
Så jag hinner till jobbet också..
Meeen, ha en bra kväll kära vänner! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?