Back to school

Määh, vissa ska redovisa powerpoint presentationen snart.. Fy va jobbigt! :/
Jag tror inte ja har haft nån redovisning inför klassen sen jag gick i nian kanske :) Men då är de väl säkert dags nu.. Tyvärr!

Nu sitter jag i bibblan och nördar, för man har som haft rast i flera timmar.. :)

Och sen så blir det inte att vi far till Kalix imorron heller, vi fick inte komma dit till den där ungdomsvårdsskolan.. :/ Så man slipper nog inte skolan heller. Men jag fundera på att stanna hemma ändå imorron, jag är lite försenad med påskstädningen så det kanske är dags nu :) För det har lagrats en hel del damm under sängen och på fönsterbrädan :) nåjo, det ska va där säger vi!


Om två veckor blir det bröllop igen, och sen i Maj blir det också. Värst va alla ska gifta sig nu :D Och jag blir bjuden som inte ens känner människorna. Men det skulle vara så taskigt mot Rippa om jag inte far. För nog vill ju jag också att han följer med mig på bröllop., Mänmän så är det.
Det är väl bara å fara dit och lådsas att man är nåt. ;) haha.

Fast nu ska jag gå i allafall..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?