Bröllop!

Det blir mycke bröllop nu. Ett i Mars vare å nu ett i April, och sen ett i Maj. Som jag ska på..

Idag blir det då bröllop. :) Ska nog bli ganska kul, fast jag inte känner brudparet. Eller jag vet väl vem bruden är, men inte känner jag henne heller så bra. Men jag överlever säkert fast det bara är en massa okänt folk :D




Rippa for till frissan med han brorsa nu, och jag orkade inte följa med, för inte orkar jag sitta där å glo :b
men men så äre nu.. Igår gjorde vi inte så mycke, for till kokkola en sväng på kvällen, och sen hem å titta på Talang :)
J
och nu ska jag inte skriva nå mer... orkar para inte..
Kommentarer
Postat av: Carina

Okändlingars bröllop kan ju va grymt kul, då slipper man göra något och så träffar man massa nytt folk. Du påste läga upp pix. :)

2009-04-25 / 19:00:08     URL: http://karatangentbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?