El-säkerhet

El- säkerhet har vi haft hela dan i skolan, skit enkelt. åså fick man sluta redan klockan 12, å då åkte jag hem :)

Funderar på om ja ska ta å försöka fixa till lite i mitt rum nu. Men får se om jag orkar, för det är en extra säng där som stör mig så otroligt mycke :/ Ska kanske lägga ihop den med min säng så jag får en stooooooooor säng å sova i :b men men får se nu hur det blir. ska i allafall gå och testa hur det skulle se ut ;)

aja, det blir dålig uppdatering på min blogg nu förtiden, men jag har faktiskt inte så mycke å komma med. .


Det blev som inte å fara med vespan till skolan idag, för det var SNÖ på marken när jag vakna. Vilket öööde! Ni ska vara glada där i Jeppis som har "full" sommar redan :p Tror nog att jag flyttar dit redan nu :D det skulle vara perfekt!



äh, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?