Fix med design.

Ni kanske tycker jag ändra bloggdesing ofta.
Men nu gjorde jag det för att jag ville ha en bild i min header, och det har jag fixat nu. Lisa kunde förklara för mig så att jag förstod.
nu tänker jag inte ändra på ett tag. Tror jag :D


Jaja, idag har jag varit hemma och hunnit med en del. Som t.ex. bakat pizzabullar, dammsugit köket och så gjort läxor. Är man duktig så är man. :)
Imorron blir det å fara till skolan. Har karaktärs hela dagen och vi ska öva på första hjälpen. Sen så ska jag ha utvecklignssamtal. En lite mindre trevlig grej. Men jag borde överleva för jag är inte så usel i skolan ändå.


Nä nu kurrar min mage, och jag måste gå och äta nåt.
ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?