helgen

Igår var vi med gänget, och det var riktigt kul må jag säga. :)
Det blev väldigt mycke skratt, och lite falsksång också :D det är sånt som hör till..

Nu kom vi nyss från bön, och väntar nu på att gänget ska komma hit. Det var nån som kom på att dom skulle va här ikväll så det blev så. Det är ändå ett tag sen dom var här sist så det gör inget. Då får man bort det :D

Snart är helgen över och då börjar skolan igen. :/ Tyvärr! Men på  onsdag ska vi till kalix med OP och BF, vi ska till nån sån där ungdomsvårdsanstalt och kolla in läget ;) Sen kanske vi sticker till Happis en sväng också.. Nog för att jag inte bryr mig så mycke om å fa dit för jag vill inte slösa nå pengar. Eller jag ids inte slösa det lilla jag har kvar :p

På Fredag ska väl typ jätte många till Ylläs med skolan. Jag hade inte ens veta att man fick fara med på den där resan så nu äre försent att boka, för det fanns bara 52 platser. Men så äre. det blir väl då en såkallad hemstudiedag för mig den dan skulle jag tro :D


aja, nu ska dra på dass.. sen å käka macka innan folket anländer ;) hejsvejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?