Jajajajaa.

puuuhhh!
Jag är framme i Jeppis.. Resan var lång som vanligt ;) Och sista biten var man trött, hade ont i ryggen och var riktigt less på att sitta å titta ut i mörkret och bara en massa trääääd. Men det är så klart värt :D

Rippa är på jobbet nu, jag är ensam hemma för tillfället. Har inte så mycke annat å göra än sitta här och nörda.
Vädret är mycke "fulare" än va det var hemma i Sattajärvi. Det är bara lite sol, sen är den en massa moln i vägen. Å jag som trodde de sku va sommar här :D men icke. Bara det är bra väder imorron, för jag har ingen jacka som jag kan ha till min klänning som jag ska ha på bröllopet. Har bara en kofta som inte är särsklit varm. Men nog ska jag klara mig.

Linda, Emilia ? Äre 12.25 datan börjar? :D Jag tänkte att ni kan gå in på webaccess då,  så att jag kan bråka med er. ;)


Nu ska jag vidare till nå annan sida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?