Jeppis!

Jag är i Jeppis nu efter en lång tågresa. Och ganska jobbig också.
Men jag och Marianne hade typ en hel vagn för oss själva. Vadå lyx? :D
Och så var det till på köpet vagnen närmast loket så ingen kunde springa igenom våran vagn
när dem kommer staplandes från restaurangvagnen mitt på natten :)
Japp, det var riktigt najs ;)
och ännu bättre var det när man fick gå och sova.... Man var som dödstrött när man kom fram.

Nu sitter jag å v äntar på att Rippa ska komma tillbaka, han är allitd ute på nå specialuppdrag när jag är här. :)


Jajjemän så äre. Får se va man hittar på ikväll. Säkert blir det å snurra runt i den däääääääära staden som är så känd för sitt gaturally. äh, man blir less efter ett varv ungefär. :)


Nu ska jag gå och göra nå annat .
Kommentarer
Postat av: Anonym

ok.. kom förbi med det bara när som helst. :D

2009-04-04 / 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?