Karaktärsdag

Snart ska jag gå och göra HLR på en docka. Vi skulle egentligen ha examinerats i första hjälpen redan förra onsdagen, men vi hann inte med det. Så då blir det å göra det idag i stället. .
Emilia har redan gått, och Inger som ska vara den skadade :D Jaja, vi ska bara sätta henne i stabilt sidoläge. Alltså vi ids inte börja göra HLR på henne. :)) Då kan de gå riktigt illa..


Jag fattar inte varför veckorna har börjat gå så fort nuförtiden. Förr gick dom skit segt. Men nu springer dom bara iväg. Imorron blir det redan helg för alla. Skönt å ta ut helg i förskott :D Och så får vi folk hem ihelg, Jontti & Jenny kommer med barnen. Sen kommer kanske Markus & Lisa också. Tyckte mamma sa nånting om det. Men vet inte riktigt. Och så kommer Rippa framförallt :DD

Jag tänkte att jag skulle fara å klippa mig idag, men jag kom på att jag inte orkar och att jag inte har tid. Sen så tänkte jag att om Lisa kommer så kan ju kanske hon klippa?! :D

Nog för idag, jag ska läsa lite på hur jag ska göra sen när jag ska göra HLR. hejsv!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj!

Det blir ingen resa för oss tyvärr, nån annan gång.

2009-04-30 / 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?