Lite nytt!

Jag ändrade lite grann på bloggen nu. Fast jag får det inte riktigt som jag vill ha.
Jag kommer aldrig fatta hur man får en bild dit i sin "header" eller va de nu heter. :)
Du måste hjälpa mig Lisa :D
Nog tjatat om bloggdesign nu.

Vi for till Kokkola badhus igår, satt som mest i bubbelpoolen och i en sån dära massagebassäng :) det var mycket skönt.
Och det var faktiskt kul å va där fast vi inte var där så överdrivet länge..
Man var som en degklump ändå när man kom upp därifrån. .  Så jag sov i allafall gott hela natten, å vaknade halv 12 finsk tid. Jag som trodde att klockan var typ nie eller nåt. För jag har vaknat vid nie varje dag den här veckan annars..


Och på tal om nå helt annat så kan inte vi fara till Satta på Torsdag. Rippa måste jobba kväll just den dan. Det är så typiskt att han måste göra det just nu när vi hade tänkt fara, och han behöver aldrig annars jobba kväll heller, så skulle det vara nu. Micket dåligt. Men vi får väl fara på lördag eller så natten till Fredag. För han ids inte köra på långfredagen.. nåjo det är så läget är just nu :)

Jag ska gå och leta upp nåt program nu..

btw. VARFÖR MÅSTE JAG ALLTID KLICKA PÅ "Spara & Publicera" TVÅ GÅNGER INNAN INLÄGGET LADDAS UPP? :O
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?