Ny dag

nya möjligheter.... :)

Vi ska spela landhockey på idrotten idag. Ganska coolt, för jag har aldrig förr haft det på idrotten.
Men får se va K-E har hittat på. Alltså, han brukar hitta på lite konstiga övningar så man ser ju :D

Igår blidde det att vi nästan inte skulle fara till Jeppis ihelg.
Men idag blidde det att vi kanske far. ;) nåt å hoppas på nuuu.


Jag har nyss haft data, och jag kommer aldrig fatta på Excel uppgiften om inte min lärare någång tänker komma och visa och förklara till mig vad han tänkte med hela uppgiften.
Jag har "endast" två uppgifter kvar att göra i datan, men det kommer att ta sån tid för det är dom värsta kvar. :/



är det ingen som vill komma med svarta nappar till mig? Jag är sugen. Hemskt mycket sugen.
Och så är jag fruktansvärt hungrig också! Men det är cirkus 3 timmar tills man kommer hem och får mat.


Jag måste bara ladda upp en bild som jag hittade på den här datorn, den var så bra :b 



Kolla in den här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?