Onsdag

Jag tänkte vara med i den där undersökning som kom fram på bloggen, fast det var nånting om 18-åringar.
Men jag orkade inte svara på nå såna där frågor. Första frågan verkade vara så ointressant. :)


Nå nu har jag städat mitt rum, och det blev jätte fint! :) Det är längesen det såg så städat ut som det gör nu. :)


en annan sak, jag har absolut inget att skriva om här nu. Förutom att jag är hemma, det blev inget Kalix idag. Kanske skrev det redan igår? :O Vet inte..
Men vi fick inte komma dit i allafall. Så jag stanna hemma, och sov lite längre än vanligt. ;)



Igår gjorde jag klart Arbetsmiljö och Säkerhet kursen. Grymt skönt å börja göra bort några kurser nu. För det är inte länge kvar till sommarlovet nu. Endast 7 veckor!!!!!!!! :D

Jaj, n u ska jag spela ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?