Onsdag

Plugga plugga hela dagen. Gjorde klart kapitlet om rörelseorganen idag, på några timmar.
Det är så skönt å jobba effektivt i några timmar och sedan vara helt klar, å bara sitta och slappa som jag gör nu.
Har bara nå bendelar på latin som ska pluggas in i min hjärna, men det tar jag och gör hemma innan vi ska ha det där provet.

Snart är det helg igen. Undra just om Emma far till Jeppis?! :) Måste skicka å fråga henne ikväll om hon vet ännu.
Jag hopppas verkligen att hon far. Annars får Rippa komma å hämta mig. ;) Eller så blir det å bara vara hemma. Får se vilket. Hur som helst så ska jag vara med Rippa ihelg.


Att man ska lyckas slå ut en tand från munnen också.
Ja råka snubbla på en sån där dörrgavel eller va de heter, och slog tänderna i ett bord. Så nu
är man en tand fattigare... :/ Skit snyggt är det också. Men jag ska fara till tandläkarn och se vad dom kan göra.
Det råka träffa just en hörntand så det syns ju direkt jag öppnar käften.  Jag får väl en såndäringa låssastand dit säkert..






















april april din dumma sill ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA!? jag gick på det!:D

2009-04-01 / 18:36:49
Postat av: Anonym

Haha :)

2009-04-01 / 19:38:22     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?