Pluggis i April

Det var några dagar sen jag uppdaterade sist. Så jag tänkte att det kanske är dags nu igen.


Vill ni veta en sak? :D
Jag har blivit lite pluggis i skolan nu på den här sista tiden innan sommarlovet. För jag vill hinna klart med alla kurser som man kan göra klart i ettan. Arbetsmilöjn är klar, en uppgift har jag kvar i datan. Sen har jag ett kapitel kvar i matten ännu. Men den hinner jag nog inte klar med. För vi har nationellaprov snart i matte. Om jag klarar det så blir jag helt överlycklig. Men jag ska absolut inte ta ut nåt i förskott, för jag vet hur mycke jag kan i matte :D Det måste ske ett under om jag ska klara.. ;)

Nog pratat om den saken. Imorgon har inte jag en enda lektion. Men vet ni hur dum jag har varit? Jag har bokat en tid hos Kjell imorron på morgonen, jag ska redigera foton. Just på en dag som jag annars skulle vara ledig. Nä men man är ju smart. Jaja, om ni åker till Pajala imorron med bussen så kommer ni få se en rolig syn, Jag och Linda ska nämligen ta min vespa till Pajala så vi kan åka hem när vi är klara. Jag tror att jag ska klä Linda till en "Flexbert" gul reflexväst, cykelhjälm och runda, små solglasögon. :D Tänk vilken syn.. Och sen en galonjacka.
Det är ju sånt aprilväder så man får väl ta med bikinis och shorts, vinterjacka och regnkläder. :)


Aprilväder ;)


Nu blev det ett ganska långt inlägg. Så jag ska gå och spela Robinson nu. :) Jag har blivit beroende tror ja :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?