Pust!

Det blir en Jeppisresa ändå, efter alla om och men. Så otroligt skönt! :)
Igår kväll kunde man inget annat än å ha deppångest ;) ellér va man ska kalla det till.
Men jag å marianne sticker iväg med tåg ikväll till Jeppis. det är schåå najs :D
V
i ska nog röja på tåget. :) Eller ja, kul ska vi ha i allafall!


inte så bra bild av jeppis, men ändå :)

Ska fara till Ica och handla nånting gott till tågresan snart. Men måste först vänta på att Marianne kommer.
For hem redan klockan tolv från skolan. Lite väl skönt! Hade bara foto kvar, å den behövde vi inte gå på. Skulle bara lämna in kameran, och det gör Emilia åt mig å Linda! För Linda ska sticka till Kiruna idag.
Jag tänkte fara till Kiruna ihelg, om jag inte hade sluppit på nåt sätt till Jeppis. Men nú slipper jag så det blir inget Kiruna för mig nu i allafall. Men får se nån annan helg. :) Måste fara å hälsa på syskonen och alla som man känner, har inte vart där på jaa det är väl sommaren sist skulle jag tro :)

Japp, men nu ska jag gå !
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?