Söndag

Det är söndag nu.
Har vart på bön redan idag. eller redan och redan.
Men jag blev väckt halv 1, mitt i en dröm! Det är störandes å bli väckt mitt i en dröm som man vill veta hur den slutar.
Nog för att jag inte kommer ihåg nå mer va de var för dröm men ändå. :)


Rippa tycker att jag ska komma och äta IGEN! I Finland så äter man precis hela tiden.
Det ska vara frukost lunch middag och kvällsmat.
Nä men vi åt klockan 2 typ å nu är klockan inte ens 6. Inte hinner jag bli hungrig på en så kort tid. :)
Men tydligen hinner han bli det.
Jaja.


Igår kväll kolla vi på "män som hatar kvinnor", den var faktiskt bra :) Kolla på den om ni inte har sett den redan.
Sen snurra vi runt i stan som vanligt. (Jeppis allstå, för er som inte vet att jag är här)
Det var dansgalan så det var grymt mycket folk ute.
nå är det ändå lugnt å bo i Satta! :D hhaha, inga idioter! :) Eller ja det finns undantag, men i princip inga alls :b
taa inte åt er :D

Nu måste jag kuta på dass... hejsvejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?