Bilder gör det trevligare?

Är det tråkigt att läsa en blogg som inte har bilder?! :)
Har jag drömt det eller är det så?
Jag kan då läsa en blogg som inte har bilder..
nåjo, det kanske ser trevligare ut med lite bilder. :)
Så jag lägger en bild hit under för er som tycker det är tråkigt att läsa en blogg utan bilder.




Jag funderar i allafall på att ändra lite färger på min blogg nu, jag här ändå inte nå vettigare å göra.
Förutom att det är riktigt dammigt här i Rippas rum. Men det ska han minsann få torka bort själv.
Nå ska en kille kunna städa själv tycker man. ;)

Ikväll ska vi troligtvis fara till Kokkola å bada med Philip & Ann-Helen, Marianne och så Kristina å Elisabeth säkert.
Alltså vi far om inte Rippa kommer på nå annat som han verkligen måste göra ;b Det brukar vara så ibland.
Men nä, nå far vi säkert.


häftigt med animerat ;)

Ja, nog om det..
Igår var jag i Näs hela dan. Först till A-H och Philip å var där med Marianne.
Sen for jag till Jontti och Jenny och var där hela kvällen. Kul å träffa dem också. Och Amelia hade börjat prata hur mycke som helst nästan, sen jag såg henne sist :)
Och Emma bakade bullar när jag kom dit. Å hon tyckte att Fammo å Faffa och alla barn ska bygga ett nytt grönt hus
bredvid Emmas hus. :)





Nu har jag laddat upp en hel massa bilder i det här inlägget, så det beskriver ungefär vad jag har gjort under den senaste dagen. Eller vad jag ska göra. Så nu  tänker jag inte skriva nå mer . Punkt slut!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söta bilder på amelia och emma.. :)

2009-04-07 / 19:50:53
Postat av: Jenny

Trevligt att ni hälsa på!

2009-04-08 / 12:34:33
Postat av: Jullan

Fy va lika Emma och Amelia är :)

2009-04-11 / 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?