Jakobstad Finland Pietarsaari

med mera... :D

Jaja, jag åker dit om en timme ungefär. Måste vänta på att Marianne blir klar, så vi kan ta oss till Pajala nångång.
Det ska bli mer än underbart att få träffa Rippa igen.
Undra hur han ser ut? :D Undra hur det var hans röst lät? :D haha.
Nämen, jag kommer ju knappt ihåg det bara för att det är så längesen sist. Jag fattar inte hur jag har stått ut så länge. En månad är ju öööööööverdrivet länge tycker jag..
Tänk själv, hur långt det är från Maj till Juni eller nå sånt. SÅ LÄNGE HAR JAG VÄNTA! En hel månad. De känns ganska konstigt. Eller jätte konstigt.
nåväl.
Igår var jag med Linda, Jenny, Marianne och Julia till pentas. Men det var BARA jag som bada. Dom andra kom med dåliga bortförklaringar varför dom inte bada ;b Nä, ja bara skoja. Men nå vare kul å bada ensam också, för det fanns en massa småungar som man kunde leka med. :)
Jaa, sen efter det så for vi till Jenny å dom däras gäststuga. Åså satt vi där å snacka, å kolla filmer. Jupp!
Å sen blev det å cykla hem i mörker med halvpunktering på cykeln. Tugnt var det. Fast jag kom hem i allafall! :D

nånu ska jag gå och göra det sista innan vi sticker!
Ha en bra helg!
för jag kommer KNAPPAST å ha tid att tänka på bloggen den här helgen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?