Kirunamöte

Det har varit en bra helg även om inte min käraste har varit med.
Men det skulle verkligen inte ha stört om jag hade haft honom där.
Då hade allt varit helt perfekt.
På fredag kväll hade vi riktigt roligt. Jag blev helt övertrött till slut, och man skratta åt minsta lilla.
Men igår kväll blev de inte riktigt lika kul. Jag var dödstrött och bara tänkte på Rippa hela tiden.
Det var som inte bara en som fråga vart ja har honom. nåå men jo. Andreas skjutsade mig
hem till Markus och Lisa nångång vid halv 1. Det var fruktansvärt skönt å slippa från u-samling.
För det blir så jobbigt å se en massa andra par hela tiden, och jaa, ni kanske förstår.
När jag kom ti markus å Lisa så for jag på msn en stund och skrev med Rippa.
Men jag for i säng ändå ganska fort, för jag var som sagt trött.
Jag har i allafall haft en kul kväll med alla kompisar! Så Tack för den här helgen tjejer! :D

Nu väntar jag som bara den till nästa helg. För då ska jag till Jeppis och vara med MIN RIPPA!
Det blir endast en månad sen sist. Men jag har klarat mig, just och just.
Men jag ser framemot helgen riktigt mycke.

Och om ni ska se bilder från den här helgen så äre bara å gå på min pixbox å kolla.
Kommer nog att lägga ut på facebook också, men de funkade inte nu.
Sen har det försvunnit en massa bilder från kameran också. Så de är ganska lite bilder ://







men jo, gonatt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?