Lat-Lat-Lat

Jaaaaaaag veeeeeet.
Har inte haft nå mycke tid till att sitta å skriva på min blogg.

Förra torsdan kom jag till Jeppis. Var hos Rippa till söndan tills han for tillbaka till mili.
Sen for jag till Jontti och Jenny å sov där från Söndag till onsdag. Kul att få träffa dom nu.
och stanna där längre än vanligt. För det blir aldrig av annars. Emma och Amelia tyckte
nog att det var kul :D Har lekt sjukhus med dom också, å jag fick va patient och bli stucken i armen :)
Dom är så sööta.

    

Nu är jag i allafall tillbaka hos Rippa. Men han har inte kommit hem ännu. Han kommer imorron.
Eller vi far till Oravais och hämtar han, för dom ska svära faneden där. Jaa och då först får jag va me han.
Sen på lördag så har Rippas släkt nån sån dära släktträff. Så då ska vi väl dit också.
äh, nu har jag suttit några timmar här och försökt komma på nåt å skriva. Men jag kommer ingen vart. så jag lägger ner :)


PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?