Skolstart

Ja, då var första skoldagen avklarad. Känns ganska skönt, för nu har man lite kontroll över hur allt kommer att bli det här året. Vi har börjat med Engelskan idag redan, och jag har på känn att det kommer bli helt fruktansvärt. :) Jag är mega-kass på Engelska så att ni alla vet det. Kan inte ett skit.
Mitt schema verkar vara lite skumt ändå, har knappt nå lektioner. Men det är bara skönt, för då blir det inte så stressigt på OP sidan. För där har vi verkligen mycket att göra. Ska försöka komma igång med första arbetet imorgon. Även om jag inte känner mig så där super taggad. Men äh, det är väl bara att tuta och köra.

Kan ju påpeka att helgen har varit rätt så trevlig. Fredag kväll gjorde jag inte så mycket. Men på lördag var gänget hos Linda å då träffa man en hel del folk, så det var kul. Fast jag har lyckats dra på mig en urinvägsinfektion, som verkligen inte vill ge sig. Men hoppas att den ger sig snart för det börjar vara jobbigt faktiskt.
det om det.

Ska nog börja söka mig i säng nu, för jag hann sova så lite förra natten, så inatt har jag tänkt få lite mer sömn :)
Jupp, så Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?