Underbara människa

Söndag igen då. Hur ska jag klara av en vecka till i skolan innan nästa helg? Och då får jag förhoppningsvis träffa Rippa också. Jag SKA till Jeppis nästa helg, och hur jag ska slippa dit. Ja det är ett senare problem. :) Men dit ska jag..

Och så där annars, finns det nå värre än å ha en innerfinne på hakan???? :O Uscha va den stör mig.. :p
Jag lyckas alltid samla på mig en massa finnar i ansiktet till skolfotograferingen. Snajsigt är det också..
Nå, man ska väl bara inte vara för fåfäng. Man är inte vackrare än vad man är :D haha.

Den här helgen har jag inte gjort ett skit kan jag säga er. Allt folk har vart i Luleå. Och jag har suttit hemma framför datorn, läst en bok och spelat spel. :) Fast de är ju ganska mysigt det också. :)
Men ikväll ska jag i allafall umgås med Marianne, om hon nu kommer hit. Sen får man ju se vad man hittar på. Kanske tar en promenad eller nånting? Ja, det återstår att se.


å du din lilla nöt, nu har du gjort mig riktigt nyfiken.
Fast ändå är du bäst.
Och jag längtar så otroligt mycket till jag får träffa dig igen.. <3




jo å nu ska jag fara och äta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?