2 December

Jag förstår inte varför lärarna alltid ska ge en massor av arbeten och prov just innan jul. Och allt kommer på en och samma gång och på samma vecka. Och jag som till på köpet har noll motivation till att plugga.
Bra början. Jag tror att jag behöver mat i magen för att kunna sätta igång.
Men ikväll ska det pluggas i af, minst en timma.
Tror inte att jag pluggat till ett prov sen nian. Och nu går jag andra året på gymnasiet.
Så det kanske är dags nu å komma igång igen ? :b




Nu är det redan onsdag och snart helg igen. Då äre bara två veckor kvar till Jul, och en vecka kvar till Luciavakan. Ser väldigt, väldigt mycket framemot Julen. Men de tror jag nog alla redan har fattat..
En till fjärde helg i rad utan Rippa verkar det bli nu, och det suger så fruktansvärt mycket.
Vart ska jag ta vägen???? Jag har fått spader för länge länge sen..

äh, måste väl plugga nu då!

ha en bra kvälL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?