21 december

Nu är det inte många dagar kvar till Jul.
Idag har jag städat i mit rum, för att få någorlunda ordning där innan allt folk kommer hit.
Jag kan säga att det fanns en hel del dammråttor som sprang runt där, innan jag kom med dammsugarn. ;)

Har även packat en massa julklappar till mina småsyskon. (som ma o pa har köpt.)
Så har jag varit ute och lekt i snön med lillsyrran Maria och hennes kompis.
Herre på täppan, jag minns när man var lite och lekte det. Och jag kan nästan komma ihåg hur det kändes att slå bakskallen i en hård snöklimp och sedan börja gråta och springa in till mamma.
nåjo. det låter som att jag skulle vara gammal. Men ack, så är det inte, endast 17 år ! :p


Imorgon ska jag troligtvis åka till Pajala och köpa GODIS från Kiosken. Bara dom som har mina favoritgodisar. Och det är väl klart att jag ska käka mina favoritgodisar på julafton, när jag har hållit 4 månader godislöfte.
Jag känner mig mer än duktigt nästan. Har faktiskt funderat på om jag ska skita i att äta godis på julafton och fortsätta att hålla i ett helt år. Men jag kom på att jag ska försöka ha det som nyårslöfte i stället. Att hålla ett år. Men får se vad det blir av det.




Nu ska jag fortsätta att göra en grej!

Men gonatt så där annars ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?