boff!

Ny design igen, jag blir som aldrig nöjd som jag kanske sagt förut !
Måste nångång sätta mig ner och ta tid åt att fixa en snygg design. Men jag pallar aldrig med sånt ;)
Nån som är frivillig att göra en snygg design till min blogg? :) hör av er isf !


Nu sitter jag i af och kollar på hockey. Channel One Cup! Sverige spelar mot Ryssland. Intressant match ;) hah. Eller så inte. Sverige ligger under såååå! Men en period kvar nu, så det finns hopp ännu ;)


Och vem glömmer detta? :p
Os i vinter igen, hoppas det går lika bra för Sverige den här gången också.
Jag kommer defenitivt att följa Sverige i Ishockey åtminstone! ;) Yåååu!
Rippa hatar att kolla på hockey ;p Men inte jag.. :p




Jajaaapp, nu börjar tredje och sista perioden, så nu har jag inte tid att blogga mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?