GOD JUL !

Dan före dopparedan !

Nu börjar folket komma hem, och det börjar bli julmys på hög nivå. Alltid lika härligt!
Jag har varit till Pajala idag och fått lite julkänsla av att springa runt i all julstress. Bland en massa folk som kanske inhandlar sina sista klappar?! Själv har jag inte köpt några alls..
Kanske jag åker till Pajala imorgon, om någon åker härifrån, och då ska jag se om jag hittar nåt litet till Rippa. Det får morgondagen visa. :)

Jag har klippt håret på lillsyrran Maria ikväll. Men hon är så snabb så hon hann sticka iväg till en kompis, innan jag han räta till luggen ordentligt. Nåjo, ingen panik!
Ska nog kanske ta och korta av min lugg lite grann, får se! Kommer säkert att ångra mig efteråt, eftersom jag sparat den så länge nu. Inte för att jag vet varför jag skulle spara den. Men jo, jag får se vad jag gör.


Men hoppas att ni får en riktigt härlig och mysig Jul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?