Godis

Jag är sugen på CHOKLAD !
Väldigt konstigt, för jag köper aldrig choklad. Men nu helt plötsligt blev ja sugen, och så har jag inte ätit godis på 4 månader heller. Det är helt otroligt, trodde aldrig att ja sku klara å hålla så länge. Men nu är det bara en vecka kvar innan jag tänker börja äta godis igen. För jag har bestämt att jag ska hålla till Julafton, och det kommer jag att klara av. :)
Sen kanske jag ska ha godislöfte igen, efter nyår och försöka hålla ett helt år. Om jag nu inte blir alldeles helt förtjust i godis så att jag inte skulle kunna sluta igen. ;)

Annars så råkade jag komma i onödan till skolan idag. Mamma förde hit mig till klockan 11, för jag började då. Hade idrott, och sen skulle jag ha svenska. Men jag hade gjort klart allt som sku va klart nu innan jul, så jag behövde inte vara där. Så nu sitter jag i bibblan bara och nördar, heeeeeelt onödigt. Men jäh, vi får snart 3 veckor Jullov, så nå kan jag väl tillbringa den här dagen i bibblan. :)
Imorgon har vi Julavslutning, och ska först se på en film hela morgonen. Sen efter det ska vi till Kyrkan och sjunga Jullsånger. Och säkert lyssna på prällan som berättar om Zlatan som vanligt. mm, det låter konstigt, men han berättar varje år samma sak. och det är nånting om att Zlatan missar målet när han spelar fotboll, han menard det att alla gör sina misstag, eller nåt !

Men nu ska jag försöka fixa en grej !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?