JULLOV !

Nu har vi fått Jullov, allihopa ! ;) Så underbart skönt att få slippa skolan i tre veckor. Ska nog bara ta det riktigt lungt under lovet, och vara med Rippa, så mycket jag bara kan.
Jag kan inte fatta att det är Jul om mindre än en vecka. Vart försvinner dagarna?!??! Den här terminen har gått så otroligt snabbt. Och det känns som att jag har haft världens enklaste skola. Kanske jag har haft det också?
Kan diskuteras.
I allafall så tycker jag att det skönt med lov, att slippa stiga upp klockan 7 till skolan. hmm, jag älskar sovmornar.
Säkert många andra som gör det också. :)


Nu ska jag gå och mätta min mage. Sen kanske jag ska försöka göra några Julkort!

Ha en trevlig helg, och ett härligt Jullov ! ♥



Dagens låt:

Angels on the Moon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?