Luciavaka

Luciavakan är över för den här gången. På ett sätt känns det otroligt skönt. Eftersom det känns som om man bott i Gympasalen hela helgen. Men annars äre lite tråkigt när allt folk sticker. Men städningen är faktiskt kvar ännu, och dit ska man om 20 minuter och torka skit, dammsuga och skura m.m. Hrmmff! Sånt som man inte alls har gjort på hela helgen. Huvva! Jag får huvudvärk av allt stök!
Men som tur är det bara en gång om året. Och nästa lucia så tar Korpisborna det till Korpis. Sköönt tycker jag! Man behöver inte ha lika stort ansvar då. ;p

Här kommer nån bild från Luciatåget som vi hade. Sen ska jag göra mig klar och börja pallra mig till skolan och städa. Och ikväll ska jag plugga ! härligt... Ha en bra dag :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?