Nattuggla

Jag fick för mig att jag hade lust att uppdatera här nu mitt i natten.
Egentligen borde jag ligga i sängen och snarka för fulla muggar.
Men icke! Här sitter man och ugglar för sig själv..

Känner mig faktiskt rätt så laddad inför Luciavakan som börjar imorgon kväll.
Såå, imorgon är det en MASSA saker som ska fixas och trixas i gympasalen i Satta.
Får se om det fungerar lika bra som förra året. Det får man hoppas. :)

Mina ögon går igen snart, så jag kanske skulle ta mitt täcke och gå å lägga mig i sängen nu.
Så kanske vi hörs efter helgen, som förhoppningsvis blir riktigt bra.
Ska försöka att ta några bilder, om jag kommer ihåg ens att ta med kameran. Får se nu ;p
Men åtminstone så blir det en Luciavaka utan Rippa, och det är en mindre trevlig sak.
Men jag får väl klara mig, och ha kul med alla dessa underbara tjejor som man kan umgås med. :)


och då är det inte bara dom här tjejerna, det finns många fler som är bra också, som jag säkert kommer att vara med ihelg. :)

Jup, nu skriker kroppen efter sömn. Så jag måste väl vara lydig nu!

Gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?