Nyår

Är i Jeppis och vet inte vad man ska göra ikväll. Rippa har säkert kommit på nåt.
Men inte vet jaa vad. Hoppas att det blir kul, även OM jag inte har nån kompis här som sku va kul å vara med på nyår.. Ett nyår utan kompisarna. hmm, härligt! Nejtack! Men joo, det ska väl gå..

Har varit till stan idag i allafall med Rippa och sprungit runt å sökt en massa skitsaker som han ska klistra fast på sin FULA hjälm som han ska ha på sig nästa helg på Ohi On! :) Han har ju bara en vecka kvar av lumpen nu, och vet ni hur underbart skönt de känns?!?! Nä det vet ni inte, för ni har aldrig varit med om det. Att inte kunna träffa varann på 1-2 månader ibland. Det är verkligen det värsta som finns.. Och kom inte å säg att ni vet hur det känns, "jag var borta från han i en vecka å höll på å dö." SÄÄÄÄÄKERT! Man slipper inte å dö så lätt. ;) Å för det tredje och fjärde så går inte en vecka och en helg att jämföra med en månad. För på en månad så minns man knappt nå mer hur han såg ut. så är det bara. :p

nu ska jag sluta å skriva en massa skit. Men så att ni alla vet, så råka det här vara en av dom lite sämre dagarna i mitt liv.. . Och det kanske ni märkte nu om ni läste det här inlägget. Jak har en dålig dag.

hejsvejs.

men ni kan ju försöka ha ett bra nyår, och jo
Gott Nytt år ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?