Shoppingdag

Igår var jag till Luleå med Linda och Jenny. Jag som annars brukar dyka över klädhyllorna tog det lite lungt den här gången. :p
Men hittade ändå ett par svarta jeans-leggings, som jag sökt väldigt länge efter. Har aldrig hittat såna som passar perfekt. Sen köpte jag även en tröja och ett linne. Och en liten julklapp också. ^^,
Jag kommer inte å köpa nå julklappar till nån annan än Rippa det här året.
De blir så otroligt mycket annars, och så har man bara det där studiebidraget på 1000 kr/mån. Så det kanske är bättre å spara lite grann, nu när det är så dåliga tider i vårt sanhälle. ;) haha. Jag skoja! Jag har inte lidit av det ännu. Såå jag ska inte klaga. Jag lever och mår bra, det är huvudsaken. Sååå nu ska jag gå och hjälpa Op-folket med Julmiddan. För vi ska nämligen ha Julfest här idag. Och det brukar alltid bli riktigt skojigt när alla Op elever samlas :p hihi.

Inger väntar på att vi ska gå och hjälpa henne med dukningen.
Ha en bra dag !

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?