At home

Det är underbart å ha hemstudier. Jag har just stigit upp. Men jag vaknade redan klockan nie och började läsa
"när ingen annan ser". Den är ju skit bra den där boken, man kan knappt sluta läsa när man en gång börjat.

Det är nå skumt varje natt jag ska sova, alltså nu dom här 3 senaste nätterna så har jag vaknat typ klockan 4 varje natt, och sen bara somnat om efter en stund. De är jobbigt!!!
Joh, vem bryr sig om min sömn?! :) haha.

Igår blev det hockeykväll. Vi blev faktiskt en hel del och det var ju skit kul å skumpa fram på den där isen. Det var som en bergochdalbana. Men det gick att spela ändå. Så nu ska vi börja spela varje Tisdag klockan 6. Så att alla vet! Ni måste komma dit då!
Efter att vi hade spelat så kom Marianne hit, vi kolla på "Den rätte för Rosing". Jag tror inte att hon kommer hitta sin "rätta kärlek" i det där programmet. Som om det inte är en massa desperata killar som sökte dit, och såna som bara vill träffa Linda för att hon är känd. Så kan dem sen gå runt och skryta "jag har dejtat Linda Rosing". Jahja, det är väl en ganska kul underhållning ändå..

Nu ska jag gå och städa mitt rum, man börjar hosta bara man går in dit! Då vet ni..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?