Bortgjord.

det blev inget Luleå för mig idag. Fick ingen me mig dit så då sket ja i de, för inte vill jag springa ensam där runt på stan. Men det blir troligtvis å fara på torsdag i stället. Hoppas att de går dåå!

Nu har vi samhälls, fick en kortare rast så jag gick till bibblan å nöta isteellet för å sitta i klassrummet å ruttna. Vi håller på å jobbar om samhällsekonomi nu, inte mitt största intresse. Men det går. Har just suttit och planera hur vi ska jobba. Och de är bra med våran lärare att vi får oftast bestämma själv hur vi vill jobba. Annars så bestämmer alla lärare hur man ska jobba...


Ibland börjar jag faktiskt undra hur folk tänker. Men de orkar jag ändå inte fundera på nu. Folk har sina egna tankar och funderingar. Som ibland är helt SJUKA!  Jah, tur att man inte är som andra alltid..





pinsamt bortgjord.
tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Hanna, roligt med blogg! Synd att ni inte kom i lördags. Om du kommer till sportlovet så är det bara å kika in. Barnen väntar oxå.. Vi saknar maria elias å hela bunten.

2009-02-17 / 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?