BU!

Fatta va arg man kan bli på såna som inte kan hålla det vad dom lovar. De är så störande.
Jag och Linda skulle gå och redigera våra bilder hos Kjell, men när vi kom dit så fick jag scanna in TVÅ bilder. Sen var det några andra som skulle ha datorn, fast vi hade bokat. Men han hade aldrig skrivit upp de i sin kalender så dom andra hade också boka efter oss, och dom hade han minsann skrivit upp. YE! Hurra, för ett så bra minne.
Så nu har man all den skiten kvar och göra, och det ska vara klart till veckan FÖRE Norrskensfestivalen. Och jag törs inte ens räkna hur många dagar det är kvar. Äh, inte mitt problem. Jag skyller på lärarn. Ju..


Förresten så har jag fått mycke fler besökare på min blogg nu.
Jo de är faktiskt bra, annars skriver man kanske lite i onödan. Men det är faktiskt skönt å skriva av sig nångång då och då. Som nu tex.
Ikväll kommer Rippa, och jag börjar 6 imorron. Jag tycker inte att de låter så frestande, men det är sista dagen jag är där på APU, så jag måste nog gå dit och tacka för mig. Ahja, nu ska jag faktiskt gå.



Jag anar ugglor i mossen, fniss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?