Det är helg

Tänka sig, skoltiden går så otroligt fort nuförtiden. Nyss var det måndag, och då var man deppig, måndagar suger. Så är det bara! Nu är det bara en vecka kvar i skolan innan vi får det där efterlängtade sportlovet. Jag ska troligtvis sticka till Jeppis då och vara där hela veckan. Får se vad det blir av det. Jag måste åka tåg själv dit om jag ska slippa dit. Men hallå, det måste jag väl klara av?! Bara ingen finne börjar prata med mig så är det lugnt.


Den här helgen hoppas jag blir bra, det är längesen man har vart ute med gänget känns de som. Hoppas dem hittar på nå riktigt roligt. Fast det händer inte så ofta, kan ingen ha gänget hemma, så äre skolan som gäller å det är ingen höjdare tycker jag. Killarna spelar volleyboll och  tjejerna sitter i ett hörn och snackar. YEE! Nä men det finns vissa gånger som de är väldigt speciellt roligt med gänget. Joo.

Nu ska jag gå och kolla tågtider, så jag hinner bestämma mig till nästa fredag hur jag ska göra ;) haha..


trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?