Förskott

Semladag i förskott.. Vetni, jag har inte ätit en enda semla ännu. Helt otroligt. Eller så inte, jag tycker inte om köpes semlor med 1 kg mandelmassa. Hemmagjorda är bäst, utan mandelmassa. Men det ska vara marsánsås istället. ^^,
Jag är en torris, jag vet.. :) Ska snart gå och göra semlor till hela bunten.. Bara en dag i förskott, å de gör inget..

Idag har jag och Linda vart hos Kjell från klockan 2 till 6 typ. ÄNTLIGEN klar med alla bilderna till fotoutsällningen. Ni måste faktiskt fara å kolla på dem sen. Ihelg är det norrskensfestival, och då kommer vi ha våra bilder på utställning i sporthallen.. Fast jag kommer inte själv kunna va dit. :/ tråkigt..

idag är det en sån otroligt bra måndag och de är det sällan.. Men det är väl bara för att jag längtar så mycke till helgen.
Idag har vi haft skrillor, härligt!!!! :) 
Vi måste börja spela på tisdagar här i Sattajärvi, tjejerna alltså. Vi har ju våran tid, men det är ingen som har tagit tag i saken..


nä nu måste jag faktiskt gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?