Fredag? Torsdag? :O

Varför ska det kännas som en Fredag just på en Torsdag? :O
Man vaknar och tror att det är sista dan på veckan man behöver stiga upp halv 8. Men icke! Det är bara torsdag.
Kommer till skolan och har bestämt att jag inte ska göra matteprovet idag, kommer på just innan  lektionen att jag gör den i allafall. TUR VAR VÄL DET! Skit enkelt prov. Om inte jag har klarat det så blir jag fruktansvärt CHOCKAD! :)
Nåt måste man väl vara bra på..

Imorgon ska vi fixa till våran utställning, jag kommer inte själv heller kunna va på den :(
Far ENSAM allena med tåg imorron till Jeppis! Emma kunde inte följa med.. Tråkigt :/ Men nå ska det väl gå bra.
Nu har jag börjat packa väskan, MEN det är ju så otroligt jobbigt och tråkigt. Man glömmer ändå alltid nåt. Som nu kom jag på att jag tänkte nästan glömma mobilladdaren. YE!!! Det hade ju vart najs. Äh, måste nog gå å lägga den i väskan så jag inte glömmer.
Markus & Lisa kommer hit ikväll. Svea och Albin har man inte sett på fruktansvärt länge känns det som. Dem har säkert blivit jätte stora. Så det ska bli kul!

Jahaja, nu måste jag gå då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?