Helgen (i sin helhet)

det har varit en otroligt rolig helg faktiskt. På fredag var gänget hos Marianne, då satt man bara mest och snacka. Igår kväll for jag först på bön i Erkheikki. Sen for jag med gänget till Anna Töyrä. Det var faktiskt ovanligt kul, vi satt och spela blitz typ hela kvällen, sen snacka man en hel del också.. Å for hem kanske före halv 12 nångång. Men de var ändå kul.
Ikväll ska jag fara till Marinne å chillallla läget.  haha.


Imorron så blir det å stanna i Pajala efter skolan, måste till Kjell again. Nu ska alla bilder bli klara. Dem måste bli det. Annars ligger jag risigt till. Åjo, nu blev jag sugen på kladdkaka, så jag gör det till efterrätt idag.. :) MUMS! de var längesen jag åt det.

Jag hade en så söt dröm inatt, mamma hade fått tvillingar, en pojke och en flicka och de var dem gulligaste barnen jag har sett. Fast det var i en dröm, mina barn måste se ut så, om jag får några :) haha. Om drömmar nångång bara skulle kunna va verkliga. :) ^^,

okej, nu ska jag gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?