LEEEV

Inger har vi hela vi hela daaan.. Fast nu på eftermiddan så ska vi jobba i skolan, fast man orkar inte göra nånting nu ännu. Snart ska jag gå till rektorn och hämta nå skit papper..

Nu har jag lånat den där boken "När ingen annan ser". Jag läste på din blogg Jennie att den var bra, så jag tänkte att jag ska testa läsa den :)

Tomorrow ska jag fara till Luleå med Marianne, å de ska bli skööönt å få köpa nya kläder. Fast jag ska mest söka efter en klänning till Emil Och Ninas bröllop. Och om jag inte hittar så får jag väl pina på min klänning som jag har sytt.



det står förresten "VI HELA VI HELA", två gånger där uppe. Men jag orkar inte ändra. Så ni får uthärda eran störande smärta!!! :)
Kommentarer
Postat av: jennie

visst är den bra boken du lånade `? eller ha du hunnit läsa den ännu ?

2009-02-19 / 16:19:29
Postat av: Hanna

Jag har inte hunnit läsa den, men på baksidan av boken verkar den va jätte bra! Så jag ska börja läsa den snart..

2009-02-20 / 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?