Onsdag

Mobilen skriker: "batterinivån låg". Jag ORKAR absolut inte stiga upp och gå å lägga den på laddning, så den får skrika en stund till.

Å de var väl inte det jag hade å säga idag?

Idag har Inger (min mentor), varit till Lyckan och tittat på hur jag jobbar. Om jag sköter mig och sånt där, å de räckte minsann inte å komma en gång, hon var tvungen å komma två gånger, en gång på förmiddan å en gång på eftermiddan. Ett evigt tjatande om dom där papprerna som jag måste fylla i. Jag vet att jag måste göra de, men de ska jag göra imorgon. Äh, nog om de. På onsdag nästa vecka har vi en "Förstahjälpendag" i Rian. Tvåorna från gymnasiet ska komma dit å kolla. Ettorna i OP ska ha olika skador, tror att jag ska ha ett benbrott. Åså ska väl tvåorna ta hand om dom där skadorna eller va de nu är.

Imorron kväll kommer Rippa hit. Det är bra att han för EN gång skull kommer på  en torsdag, annars är de alltid bara en helg. Fast jag jobbar fredan. :/ Lite tråkigt. Men jag kanske får sluta tidigare när det är sista dan som jag är på APU! Man kan ju alltid ha förhoppningar.

Men nä, nu hamnade jag i en riktigt krisig situation :D Hahha
 ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?