Söndag

Fick sluta klockan ett idag, istället för tre. P.g.a min moster som var så snäll och fixa så att jag fick göra de.
Och de var faktiskt väldigt bra, annars skulle jag ännu sitta kvar där och möka. Helt i onödan. haha, nä inte i onödan, men de kanske skulle ha varit rätt så långtråkigt. Idag har det annars varit en lugn dag, och kul också, när man har bra personal å jobba med så går det alltid bra.

Nå annars ihelg har det inte hänt ett skit, jag har knappt varit utanför dörren heller. Å de är typiskt att de skulle bli en sån här fin dag just på en söndag, annars hade man ju kunnat fara ut å köra skoter eller åka skidor. Eller nåt sånt bara. Men men, nu är de så. Inte så lätt å styra vädret heller.

Nu ska jag gå och kolla en grej, som inte jag säger va de är. haha ^^,

hejsvejs,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?