Spader

Vi behövde inte gå till kunskapssmedjan idag, så jag har slutat för dagen kan man säga.
Men Jag och Linda ska stanna i Pajala och fara till Kjell och redigera foton. Å vetni? Jag får spader på allt som har med foto å göra nu för tillfället. Man blir så otroligt stressad av de. Bara jag blir klar till norrskensfestivalen så är det helt okej.

Igår kom vi hem från Jeppis, efter lite om och men. :)
Vi skulle fara klockan halv ett från Kent å dom. Alla for från Kent till bön. Och jag å Emma satte oss i bilen, och tänkte fara iväg. Men bilen ville inte samma sak som vi. Så de blev å ringa en massa, Rippa var tvungen å komma tillbak, å han hitta felt till sist. Å bilen börja fungera igen efter ett tag. Klockan 3 satt vi å fundera om vi skulle fara hem då, eller om vi skulle fara idag, på morronen. Det blev till sist å fara iväg ändå. Resan kändes lååååång. Bara för att man var så otroligt trött.
Vi kom hem ändå till sist, och det var ju bra.
På sportlovet ska nog jag dit igen, och om ingen följer med så åker jag ensam med tåg dit, åså får Rippa föra hem mig sen till helgen efter lovet.. I hope..
Måste bara ta å fråga han först, ganska lätt å planera utan å ta hänsyn till nån annan.. :)

Nu ska jag gå och sen om inte Linda får ta å sluta nu. orka vänta till 5 över 2..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?