Sverige - Finland

Hahah ;)
Nämen jag var bara tvungen å skriva att Sverige vann över Finland i LG hockey games. 4-0 blev de, å Sverige tog GULD!

nu är då helgen över och imorron ska man tillbaka till skolan. Det är väldigt tråkigt, jag hade tvåhundra gånger hellre farit tillbaka på APU! Men nu är ju inte de nåt alternativ, så det blir bara å fortsätta knega på i den där Snygga skolan.

jobbigt när Rippa har farit hem också, alltid lika jobbigt.. Men man måste bara klara sig, det går som inte å göra nå annat. å nu kom hela faderullan hem från Livvi, så jag ska dra mig härifrån. :)
måste gå och käka nåt.



jagälskardig.

Kommentarer
Postat av: jennie

oj, den matchen missade jag, så trist ! haahhaaha !

2009-02-08 / 22:34:12
Postat av: Hanna

Haha, de var konstigt ;)

2009-02-09 / 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?