Chill?

Igår var det en skit tung dag. Jag steg upp redan klockan 6, vilket är ovanligt för mig. Började klockan 7, och morron är värst å tyngst att jobba, tror jag. De är så mycke å göra där på morronen. Nåjo, jag klarade dagen och slutade klockan 3. Sen efter de for jag till Kjell och förde min filmrulle så att han kan framkalla den.
Jag och Emilia gick till skolan och spela en match i Blitz, sen gick vi till frasses å käka.
Ja och efter det så började den där handledar kursen, klockan 5. Å där satt man och satt å satt å satt. Och lådsades vara intresserad av de han sa. Men nä, de var man ju verkligen inte. Haha. Å jag ska börja köra bil. Kanske de ska gå.
Nåjo, nångång efter halv 10 var det slut och då fick man åka hem å sova. Och jag hamnade i sängen med ett brak. Somnade nån minut efter typ. Jaja, de var min gårdag de.

Idag börjar jag först klockan 1, så jag har sovmorron, men jag steg upp redan halv 9 för att jag har en hel del saker å göra. Duscha, och fylla i nå stipendiepapper. Och sen lite smått å gott. Och nu ska jag kolla Andra Avenyn.

See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?